Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

Ο Σάκης

Νιώθω πολύ κουρασμένος. Οι σκέψεις με βαραίνουν, τα λόγια πιο πολύ...πάλι χάνομαι στα παράξενα παιχνίδια που παίζει το μυαλό μου.
Πέρασα ένα γεμάτο καλοκαίρι. Ξεκουράστηκα, μέθυσα, αγάπησα και αγαπήθηκα αλλά μόνο εγώ. Ο Σάκης όχι. Μην μπερδεύεσαι αγαπημένε μου αναγνώστη δεν είμαι γκέι (σου έχω αποδείξει άλλωστε πόσες κατακτήσεις έχω). Ο Σάκης είναι το άλλο μου εγώ ή καλύτερα ο άλλος μου εαυτός.
Χρόνια τώρα έχουμε αυτό το πρόβλημα. Κάθε φορά που περνάω καλά, κάθε φορά που μου αρέσει κάτι ο Σάκης διαφωνεί ή κάνει τα πάντα να μου χαλάσει τη διάθεση. Το αποτέλεσμα να τσακωνόμαστε. Δεν μπορώ άλλους καυγάδες. Δεν γίνεται κάθε βράδυ να πρέπει να του εξηγώ γιατί είπα το ένα και το άλλο, γιατί έκανα αυτό και όχι εκείνο. Συνέχεια ένα γιατί. Ένα αναπάντητο "γιατί" διότι πολλές φορές δεν  μου απαντάει, μου κάνει μούτρα και εκεί είναι που πρέπει να μας ξεπεράσω και τους δύο για να καταλάβει.
Νομίζω οτι με ζηλεύει γιατί έχω φτάσει σε ένα σημείο να με γνωρίζω τόσο καλά και αυτός απο την τεμπελιά που τον δέρνει δεν έχει καταλάβει τίποτα. Ατελείωτα βράδια έχω κάτσει να του εξηγήσω οτι απο τη στιγμή που συνυπάρχουμε καλώς ή κακώς στο ίδιο σώμα θα πρέπει να καταλάβει και αυτός κάποια πράγματα, να κάνει κάποιες υποχωρήσεις, τίποτα, χαμένος κόπος. Δείχνει να συμφωνεί μαζί  μου αλλά μετά απο μερικές μέρες πάλι τα ίδια.
Αυτό όμως που πραγματικά με έχει θυμώσει πια είναι οτι κάνει τα πάντα να μου χαλάσει την καλή εικόνα που έχω.Την καλοσύνη και την γλυκύτητα που έχω την ζηλεύει θανάσιμα. Γιατί εκεί έχω καταλήξει οτι με ζηλεύει. Πόσες φορές δεν του έχω κάνει τα χατίρια, δεν τον έχω κανακέψει, τίποτα, δεν εκτιμά τίποτα. Προσπαθεί συνέχεια να καταλάβει περισσότερο χώρο για να φαίνεται εκείνος, να κάνει ό,τι τρέλα του έρχεται κατα νού και μετά να μαζεύεται και να πρέπει εγω να απολογηθώ. Τόσο κότα είναι. Είμαι πραγματικά πολύ θυμωμένος μαζί του!
Είναι μια περίεργη σχέση αγάπης και μίσους. Με προβληματίζει όμως διότι έρχεται σε κόντρα σε αυτή την βαθιά γνώση που έχω για τον εαυτό μου. Τον συγκεκριμένο κύριο Σάκη είναι σαν να μην το γνωρίζω..............και τώρα που το καλοσκέφτομαι μάλλον έτσι θα συνεχίσω, τι σχέση έχω εγώ άλλωστε με αυτόν τον κύριο, ουδεμία! Απλά θα ήθελα να ξεκαθαρίσω οτι αν ποτέ πέσει στο δρόμο σας να καταλάβετε οτι δεν είμαι εγώ αλλά ο άλλος, αυτός ο Σάκης. Και για να ανακεφαλαιώσουμε εγώ είμαι καλός, ευαίσθητος, κυρίως έξυπνος, μετριόφρων που ψάχνω συνέχεια την παιδική ανεμελιά και ο Σάκης είναι εγκεφαλικά λοβοτομημένος, ανίκανος να αναλάβει τις ευθύνες των πράξεών του και κυρίως με ζηλεύει.





τάδε έφη φιλόσοφος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου